Меню
080 033 17 23 Замовити дзвінок

Гарантійне обслуговування

У нас продається виключно 100% оригінальна продукція світових брендів. Тому всі товари в інтернет-магазині Attribute Time і в мережі наших роздрібних магазинів супроводжуються гарантійними талонами та сервісним обслуговуванням.

Офіційна гарантія

На всі товари, куплені у нас, поширюється офіційна гарантія виробника. Термін її дії залежно від бренду становить від 12 до 60 місяців. А на швейцарські складні ножі Victorinox діє довічна гарантія.

У разі виникнення дефекту з вини виробника, заміна комплектуючих, що вийшли з ладу, і робота майстра абсолютно безкоштовна.

Термін усунення недоліків виробу визначається сервісним центром індивідуально і становить не більше 45 днів. Гарантійний термін продовжується на час перебування виробу в ремонті.

Куди звертатися в гарантійних випадках?

У разі виявлення дефекту або в разі поломки слід звернутися до сервісного центру, зазначеного в гарантійному талоні.

Також ви можете звернутися на нашу гарячу лінію:

  • за телефоном 080 033 17 23
  • або на email shop@attributetime.ua

Крім того, якщо вам зручно, ви можете звернутися до наших продавців в одному з магазинів, зазначених на цій сторінці.

Хочемо звернути увагу, що наша компанія надає послуги, пов'язані з ремонтом і обслуговуванням відповідних виробів і не в гарантійних випадках. Подробиці описані на цих сторінках:

  • Ремонт годинників у Києві
  • Лазерне гравіювання годинників, ножів та інших металевих виробів

Для виконання гарантійного обслуговування, будь ласка, надайте заповнений талон з артикулом товару, датою, штампом магазину та підписом продавця.

Негарантійні випадки

Гарантія не поширюється на такі ситуації:

Пошкодження, що виникли внаслідок ударів, падінь, проникнення рідини та інших механічних впливів: подряпини, вм'ятини на корпусі, деформації.

У випадку з годинниками, що мають певну специфіку, негарантійні випадки такі:

  • Заміна елементів живлення через 30 днів після дати купівлі.
  • Пошкодження механізму рідиною внаслідок неправильної експлуатації. Так, не можна користуватися заводною головкою і кнопками під водою. Також не можна плавати в годинниках з маркуванням WR і WR30 - такий годинник захищений лише від бризок води.
  • Пошкодження механізму під водою за відсутності на годиннику маркування WR50, 100, 200 або більше метрів.
  • Пошкодження механізму календаря внаслідок переведення стрілок у період з 23:00 до 04:00.
  • Знос або пошкодження ремінця, застібки, декоративних елементів і покриття корпусу.
  • Виявлення слідів спроби самостійного відкриття годинника або спроби його відкриття та ремонту в несертифікованому центрі сервісного обслуговування.

Наполегливо рекомендуємо уважно прочитати інструкцію та правила експлуатації купленого годинника. При виникненні додаткових питань ви завжди можете звернутися за консультацією до нашого менеджера.

Звертаємо увагу покупців, що наша компанія має в своєму розпорядженні сертифіковані сервісні центри з ремонту годинників і ручок Parker. У них здійснюється професійний післягарантійний ремонт товарів, куплених як у нас, так і в інших продавців. Детальну інформацію ви знайдете на цій сторінці.

Обмін і повернення товару

Покупець має право обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту його придбання, не включаючи день покупки. (П. 1 ст. 20 Закону України "Про захист прав споживача").

Для пред'явлення вимоги про обмін або повернення товару слід дотримуватися таких умов: повна комплектація товару, включаючи коробку, паспорт, інструкцію користувача.